Księga

(Ilość wiadomości ulegnie zmianie wraz z rozwinięciem fabuły)



Spis Ras:


Atmeran - Odpowiednik człowieka. Atmeran może korzystać z magii, ucząc się jej przez wiele lat lub używając do tego magicznych przedmiotów. Rasa ta stanowi największą populacje w Shelltern.

Elf -  Posiadają skośne oczy i spiczaste uszy, co jest ich cechą charakterystyczną. Są wysokie i mają żółtawy odcień skóry. Większość z nich jest lekkiej budowy. Obdarzone są wielkim talentem magicznym. W ich wierzeniach, wszystkie Elfy pochodzą bezpośrednio od istot boskich. W Shelltern występują różne rodzaje elfów. Najważniejsze z nich to:
  • Wysoki Elf (Cesarski)
  • Leśny Elf
  • Mroczny Elf
  • Prastary Elf

Ork - Orkowie z reguły wyglądają dużo bardziej masywnie niż przeciętny Atmeran. Posiadają silnie umięśnione ciało i są bardzo wyspecjalizowani w używaniu broni białej. Mają charakterystyczny zgryz oraz spiczaste uszy. Nie posiadają zdolności magicznych.

Chimer - Rasa podobna do Elfów. Różni się od nich jedynie grubszą skórą i dwiema parami identycznych rąk, jedną pod drugą. Są niezwykle silni i bez problemu radzą sobie z dźwiganiem i innymi fizycznymi zajęciami. Są inteligentni na tyle, by wybudować własne miasto oraz kilka urządzeń takich jak mechanizmy przypominające roboty, czy nawet i windy.

Samoran - To rasa jaszczuropodobnych humanoidów. Swoim wyglądem przypominają gady, posiadają również jednak cechy charakterystyczne dla innych grup zwierząt. Ich ciała pokrywa łuska, przybierająca barwy od jasnej zieleni, poprzez brąz i czerwień, aż po czerń.. Wrodzona zwinność i intelekt, połączone z biegłością w magii uczyniły z nich silnych przeciwników.

Dadma - Złe duchy, czasami utożsamiane z diabłami. Pomimo tego, iż nie są na ogół związane z fizycznym światem, są jednak zdolne do ukazywania się w śmiertelnym świecie ludzi.

Edadma - Odpowiednik dobrego ducha, anioła. Są one całkowitym przeciwieństwem Dedm.


Potwory, Inne Gatunki:


Wampir - Są blade jak kość słoniowa, a ich oczy są najczęściej czerwone. Charakterystyczną częścią wyglądu są kły, które potrafią ukryć, aby lepiej wtopić się w otoczenie. Prawdziwych wampirów pozostała tylko garstka, reszta to przemienieni Atmeranowie. Ci pierwsi potrafią przeciwstawić się głodowi na długi czas, jednak przemienieni potrzebują świeżej krwi codziennie i często popadają w szał.

Wiedźma - Naprawdę przypominają dziwne połączenie Mrocznego Elfa z wężem. Idealnie opanowały magię iluzji, aby zmieniać swoją postać na długi czas. Ciągle prowadzą swoje własne eksperymenty na naiwnych Atmeraninach oraz stworzeniach zamieszkujących Nawiedzony Las.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz